Review – CLUSE La Tétragone horloge

Ik herinner het mij nog tot op de dag van gisteren. Ik was een jaar of tien en liep samen met m’n moeder in de stad, op zoek naar m’n eerste horloge. Winkel in, winkel uit. Na een lange zoektocht ging ik uiteindelijk voor een mooi blauwkleurig horloge. Helaas was m’n verjaardag pas over een paar weken, dus moest ik nog even wachten totdat ik het horloge ook daadwerkelijk mocht uitpakken en dragen. Toen het eenmaal zover was, was ik dolgelukkig! Een aantal jaar later herhaalde dit tafereel zich weer. Ook voor m’n 18e verjaardag mocht ik iets speciaals uitzoeken. Het werd een zilveren klassiek horloge waar ik ook heel erg blij mee was en voor altijd zal bewaren.

Onlangs was het wéér tijd voor een nieuw horloge. Van CLUSE mocht ik er eentje uitzoeken en na lang wikken en wegen (ze zijn allemaal zo mooi!) koos ik de La Tétragone in Silver / White Alligator. De kast van het horloge is vierkant met afgeronde hoeken wat ik zelf heel erg mooi en afwisselend vind. Weer eens iets anders dan een rond klokje! Het leren bandje is wit en bevat een krokodillenprint wat het horloge net wat speelser maakt. Liever een ander bandje? Dat kan! CLUSE verkoopt de bandjes ook los waardoor je dankzij het handige kliksysteem in een handomdraai je horloge een totaal andere uitstraling kunt geven. Superleuk om mee te variëren! Voor een classy look vind ik de Silver Mesh Strap erg mooi. Liever een stoerdere uitstraling? Dan is de Blue Python Strap een toffe optie!

img_6031

Het La Tétragone horloge is naast een zilveren uitvoering ook verkrijgbaar in het goud en roségoud. Mijn gekozen horloge kost €89,95. Wanneer je een los bandje wilt aanschaffen dan kan dit al vanaf €29,95 met een maximum van €39,95. Naar mijn mening zijn dit hele goede prijzen voor de kwaliteit die je krijgt. Daarnaast vind ik het erg fijn dat je de bandjes kunt wisselen. Op deze manier heb je door alleen een bandje te vervangen meteen een heel ander horloge!

Draag jij standaard een horloge?

2 thoughts on “Review – CLUSE La Tétragone horloge